Uppdatering!

Ja min kusin tyckte att det var dags att uppdatera bloggen lite. Får väl hålla
med henne om att det har var väldigt dålig uppdatering på bloggen ett tag nu.
Men det har varit så mycket med skolan. Har haft verkstadstid nu i 2 veckor
och börjar 8:10 varje dag så har gått upp 05:30 VARJE dag. Och gått jätte
sent på eftermiddagarna och sedan haft aktiviteter efter det så varit väldigt
trött och slapp. Har somnat vid 20:30 typ varje dag i två veckor.


Imorgon (24/9) så är vi lediga från skolan. Det känns rätt gött ändå.
Kan man äntligen att få sova ut lite. Men sen ska man in till stan och
möta upp pappa innan han ska iväg och jobba för att hämta min halsduk.
Har ändå ingenting för mig imorgon så ska fråga pappa ifall jag kan
åka med honom på jobbet. Då har man lite tidsfördriv iaf.

På torsdag så åker jag som bekant till USA. Planet lyfter 12:35
ifrån landvetter flygplats. Ska bli gött- Men idag fick vi reda på
frånvaron. Jag var hemma och var sjuk i 2 dagar och på det så
fick jag 5% frånvaro. Tänk då vad mycket frånvaro jag kommer
få nu när jag åker till USA. Kommer få så sjukt mycket.

Så på måndag börjar kärnämnena igen. Går i skolan måndag-onsdag.
Kommer vara borta då så kommer tillbaka till verkstadsveckorna
när jag kommer hem igen. Så lagom gött. Har faktiskt längtat efter
kärnämnena. Mycket bättre schema där. Menmen så är det typ.

Nu ska jag lägga mig för jag är så sjukt trött ;o Så nu fick du din
uppdatering Jessi :) PS. Jag ska inte glömma och köpa sakerna
till dig :)

deniseangelica;





Kommentarer
jessi

hihi äntligen :DD

aww, du är bäääst! puss <3

2010-09-23 @ 23:30:16
URL: http://jessicabieber.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0