Det närmar sig...

Ja, resan börjar närma sig med stormsteg. Imoron är det 1 dag kvar
i skolan och 2 dagar kvar tills jag åker. Det ska verrkligen bli jätte
kul att få komma iväg. Dock ska matte, svenska och engelska böckerna
med på resan "/ Men det är ju ngt jag måste för att jag inte ska
tappa så mycket när jag är borta. I matten ska jag göra 9 sidor ;o
det är GRYMT mycket.


Dagen startade inte så bra för mig idag. Det började med att jag
missade bussen på hjalmar på morgonen så jag fick ta 37 och
gå till skolan från skändla. Grymt ont i fötterna. Rasmus hade
försovit sig. Men han slapp iaf gå hur långt som helst till skolan.
Jätteavis på han... Jag kom 5 minuter försent medans han kom
typ 10 minuter :D så fick han ingen närvaro föränns han hade
en penna. menmen nu ska jag nana kudden men kan lägga in
min outfit iaf :)


Dagens Denise:

Leggings - Gina Tricot

Tröja - DKNY

"jacka" - Stadium

halsduk - Gina Tricot

Boots - Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0