Dålig uppdatering!

Superdålig uppdatering jag vet, men har verkligen inte haft tid att slänga
in något här på bloggen. Varit så mycket med skolan och aktiviteter utanför
skolan. Ska b.la söka in som dansare till Göta Lejon. Och på torsdag som bekant
så åker jag ju till New York, USA. Ska bli så sjukt gött. Kommer hem den 8:e
oktober kl 06:00. Så vill ni få tag på mig så är det bara att mejla kommer dock
inte att ha någon telefon med mig. Så  dagens denise ser ut såhär:

Leggings: Gina Tricot
T-shirt: Gona Tricot
Tjocktröja: Klasströja från 9:an
Boots: skopunkten
Diamantring: Indiska
Örhängen: Gina Tricot

Kommentarer
Anonym

Kan du inte uppdatera oftare, tänk på dom som följer din blogg gumman<3<3

2010-09-23 @ 21:24:13
Denise

Följ mig jättegärna på min nya blogg deniseangelica.devote.se där kommer det uppdateringar upp till 2 ggr om dagen! :)



Till dig som än nu skrev! :)



/Deniseangelica;

2011-01-08 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0