Studiedag

Idag har jag haft studiedag. Men de spenderades med älskade Emmelie.
Jag mötte henne på centralen imorse men vi tog tåget direkt hem till
partille och var allumluffare. Så ville jag träffa Robin men han var så seg
så jag hann inte. Sen skulle jag te kulturum och kolla på dansuppvisningen
och då träffade jag Emmelie en snabbis innan hon drog till tåget. Jag frågade
henne när Robin kom å då kom han strax efter jag gick. Så typiskt va?


Jag längtar som in i bänken till Balen och skolavslutningen. Vill ha sommarlov
och jag vill veta vad jag kommit in på! Mitt tålamod börjar sjunga på sista
versen. Men det är skönt att det bästa sommarvädret börjar att komma.
På torsdag blir det att dra te Liseberg då jag ska kolla på Mustach. Men nu
ska jag gå och nana kudden så vi hörs. pusshej på alla underbara mäniskor§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0