snart sommarlov!

Jaha då var det äntligen snart sommarlov. Igår hade vi spexfoto på skolan.
Klassen var sjukt snygga verkligen. Vill man se bilderna från niornas spex
foto på lexby 2010 så går man bara in på http://www.partille.se/lexby.
Jag lyssnar sönder på Michael Jacksons låt will you be there, den är så vacker.


Imorgon är det äntligen fredag. Men imorgon är det en fullspäckad dag.
Jag går i skolan från 8:20 till 13:55 sedan ska jag på student. Och så ska
jag vara där och sen far jag väl hem på kvällen någon gång vid 9 eller så.
Sen nästa vecka så är det också fullspäckat. Är ledig onsdag och fredag.
På onsdagen tar min kusin Jocke studenten (mammas sida) och på fredagen
tar min andra kusin studenten (pappas sida) Och måndag ska man tömma
sin dator, och lämna in den annars senast onsdag. Tisdag är det nog vanlig
skoldag plus att det är absolut sista inlämningsdag för datorerna. onsdagen
är jag ledig torsdag är det friidrottsdag på vallhamra IP.Fredag är jag ledig.
Söndag (6juni) drar klassen på klassresa te Ramsvik och kommer hem på
måndagen (7 juni). Tisdag är det 9:orna mott lärarna och på kvällen så är
det bal. Onsdag är det vandringsdag fast vi 9:or är lediga och på torsdagen
så slutar jag. Och den 5 juni ska jag och Jesper på Green Day på ullevi:D
Nu ska jag nana kudden så kysshej§


MICHAEL JACKSON- WILL YOU BE THERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0