Genrep idag- Revy imorgon

Jaha då sitter man på genrepet nu då. Imorgon är det revy och jag är
hur nervös som helst. Har upträtt hur många gånger som helst men
ändå är jag så sjukt nervös. Jag vill inte vara det, för när jag blir
nervös så brukar jag glömma texten och det är inte så roligt så jag
hoppas att detta inte händer mig nu på genrepet eller imorgon när
det är dags att köra järnet. Årets revy kommer sätta ribban högt
för dom som ska göra revy nästa år! Det säger jag bara för vi alla
som ska vara med idag är sjukt grymma och duktiga. Så den ligger högt.


Jag är även fortfarande förkyld och grymt ont i halsen. Jag vill bara
att det ska gå över någon gång. Var med på gympan och det var nog
inte så smart gjort. Och jag är påväg och tappa rösten samtidigt som
jag har en evig värk i den hinla dumma halsen. Varför just nu ? kunde
faktiskt blivit sjuk
EFTER  revyn istället. Men nu kan jag inte skriva mer
så ni får nog mer imon, inte ikväll för jag har dansuppvisning ikväll
och kommer hem sent så aah nu vetr ni kysshej§



Kommentarer
Anonym

Du var grymt duktig!<3

2010-05-20 @ 22:18:08
Anonym

Tacktack vem?

2010-05-24 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0