dålig uppdatering i know

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera kära läsare. Men jag har inte
haft tid. Det är så sjukt mycket i skolan. Imorgon har vi Nationella i
NO och vi ska göra labben. Kommer gå åt helvete men vafan gör den
ju iaf. Och jag fattar inte hur man kan ha Nationella i NO!? lite wierd...

Men idag har jag bara varit i skolan vi hade sånhär framtidsdag. Först
så hälsade vi på banken (alla var på skolan) och han pratade om sparande
och massa sådant. Sedan kollade vi på en flytta hemifrån film som sög,
sedan var det vidare till arbetsförmedlingen och det var bland det
tråkigaste som fanns. Sen var det lunch men käka knappt för det var
så äckligt. Sedan var vi och ställde frågor till Höger blocket i Alliansen.
Dom kunde inte svara på en enda fråga och det sög ju såklart. Sedan
upp och träffa vänsterblocket, där var det lite bättre fast två av partierna
var emot betyg och det blev en jädrans diskussion där. Sen slutade det
13:40 så jag Natha,Therese å Emma stack ner till Blac Boxen och övade
in det vackraste som jag å therese ska sjunga på revyn den 19/5. Övade
även lite på så länge jag lever som jag kör ensam å natha spelar gitarr.

I helgen ska jag inte göra så mycket. Imorgon blir det utgång lördag
ska jag till Malmö och söndag e jag hemma och ska ha konsert på
kvällen sen. Men nu ska jag nana kudden har inte sovit ett skit inatt
så hoppas få lite sömn inatt. Kysshej§

Kommentarer
therese

vi sak ju inte sjunga tsm längre så du får gärna ändra.

2010-05-12 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0