Tanken skrämmer mig

Tanken på att bli mördad skrämmer mig. Är det verkligen sant
det han sa? Är det vekligen sant att han ska ta mitt liv? Bara den
rena tanken på det får mig att verkligen vara försiktig. Men inne
i mitt huvud tänker jag, kan det verkligen stämma? Kan han verkligen
hata mig så mycket att han vill beröva mig på livet? Tanken finns i
mitt huvud! den vill inte försvinna! Jag är inte rädd för så mycket men
detta skrämmer mig verkligen. Hur kan en människa ha så mycket
hat mot en annan människa? är det verkligen möjligt? Jag vet inte.
Jag vet verkligen inte. Folk frågar mig ofta om jag är rädd för att
gå ut. Självklart är jag rädd för att gå ut, när man vet att någon
vill beröva en på livet. Jag är väldigt reserverad var jag än går.
För man vet ju aldrig när han dyker upp. Samtidigt så tänker man
är jag rädd för döden? självklart är man rädd för döden. Man
vet ju ingenting om den. Om det gör ont eller om det är farligt att stänga ögonen.


En liten utsaga. Mer kommer antagligen ikväll. kysshej§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0