Snön börjar smälta...

... och det är så hima skönt! Jag vill ha sommar NU. Den är påväg
vilket är ett jättebra tecken. Idag "briljerade" jag på NO:n *stolt*


Sen åkte jag hem, jag och mamma väntade på han som skulle
byta batteri i vårat larm men han kom inte så vi åkte till allum.
När jag var på Gina Tricot och shoppade ringde min mammas
sambo och sa att han nästan var hemma. Då blev jag lite arg.
Men han fick lägga batteriet i brevlådan^^ Sedan gick jag in
på Bik Bok och självklart var itne jackan jag skulle köpa kvar.

Sedan gick jag in på Bianco och kollade på skor till supén och
andra tillfällen. Hittade några men dom kostade 700:-. Så jag
gick vidare till Euro sko, dom hade inga snygga där heller.
Så jag gick vidare till skopunkten där jag hittade skor. Dom
kostade 299:-, så jag köpte dom :D jag är nöjd med dagens
inköp. Men nu måste jag spara pengar -.-' Så att jag kan åka
till älskling (L) men lägger in lite bilder kysshej§

jag och en av mina tårtor


ego pic (nytaget) (aa'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0