Skolan...

jaha nu sitter jag här på engelska lektionen och väntar på att min
grupp ska få komma in och prata om våra ämnen. Mitt är väldigt
intressant. Hannah kmr nog uppskatta det. Men just nu lyssnar jag
på Lullabye med Billy Joel och sitter inne på bdb. Och Emma sitter
bredvid mig och speglar sig i webcamen :D Hon har inget bättre för sig.

Idag ska jag plugga tror jag. Och senare på kvällen har jag dansen.
Sen ska jag hem, käka, data tills jag ska gå och lägga mig. Och Coffe
slog mitt rekord på ett spel igår. Så jeffla lol. Men han var grym. Iaf
så vill jag ha helg igen (a) för jag orkar verkligen inte gå upp såhär
tidigt varje dag. Är fortfarande sliten efter lördagen. Nu ska jag
fortsätta lyssna på musik och messa :D lägger upp mer ikv om jag
orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0