Lördag

Jaha... Lördag då. Idag har jag väl inte gjort så mycket.

Bara varit och kollat på A-pojks SM i Partillebohallen.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och är inne på msn.

Sen jag kom hem har väggen varit min bästa vän -.-'

Och jag börjar bli sjuk. Har världens hosta och svin

ont i halsen. Ska nog inte delta på idrotten eller dansen

denna veckan. Så jeffla tråkigt. Men är man sjuk så är man.

Snart är det måndag då. Jag hatar vekligen måndagar.
Och jag hatar min svenska lärare. Och än så länge har
hon satt IG på mig. Imorgon ska jag väl träffa bästa
Hannah. Vi ska fika på condecco imorgon :) Inatt skickade
jag även in min hemtenta. Den skulle vara inne innan
kl 00:00 inatt. Alltså skulle den vara inne 19 mars. Jag
lyckades med 10 minuter. Men nu ska jag gå och fortsätta
knarka halstabletter och lyssna på musik. så hare gött kysshaj§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0