Blöta kinder...

... Är det jag har. Tårarna rinner och rinner, dom vägrar
sluta. När ska tårarna sluta rinna och ett leende ska få
sättas på mina läppar? Men det värsta är att tårarna dom
rinner för allt som händer. Alla som vill mig illa. Jag vill
bara kunna känna att jag ska kunna gå till skolan utan att
behöva få klumpen i magen. Hade du varit hos oss här nere
hade jag aldrig känt såhär. Dig kunde man alltid prata med
och lita på. Men nu kan jag inte det. När jag besöker din grav
brukar jag prata med dig för jag vet att du lyssnar. Många
tycker det är sjukt, dom tror att man är psykiskt sjuk. Men
dom vet ju inte vad som hänt eller någonting. Du förtjänade
bättre än det du fick. Du fick döden och du förtjänade 1000
gånger bättre. Jag är så trött på att alltid behöva gå och bära
på sorg inom mig.

Dagarna blir bara värre. Ingen förstår vad jag går igenom.
jag vill bara få prata med någon. Jag vill inte att folk ska få
mig och må såhär dåligt, att behöva sjunka såhär lågt. Jag
vill bara få leva ett normalt liv. Men kommer jag någonsin
få det? Jag är så trött på allt...

Kommentarer
Anonym

jag kan fatta hur du har de :(

2010-03-27 @ 23:55:41
Anonym

jag kan fatta hur du hare :(

2010-03-27 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0