9/3-2010...

... Var den bästa dagen i mitt liv (aa' jag fick min Nicklas:)
Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit i skolan som vanligt.
Och så har jag messat med älskling hela dagen (aa'. Nu sitter man
och lyssnar på musik och äter morötter ^^,. Men det suger
att jag börjar kl 8:00 imon ;( med idrott med, PALLA!!! -.-'

Och downside är att vi har sepe spanskaprov imon -.-'
assåh jag pallar verkligen inte, jag fattar typ inget ;o
Och så ska jag på någon grej i furulund och sen till kören
och sen har jag match... Fullspäckad dag imorgon alltså.
Jag kommer få ett stort IG på spanskan imon... Men jag
fattar ju ingenting av vad hon säger. Plus att jag hatar
henne så jag lyssnar inte på henne så mke heller ^^
för jag får skulden för att folk kastar papper på mig och
sånt, jag menar ärligt öppna ögonen för faen. Och hennes
röst är buller, var glada att ni slipper den. Man får huvudvärk.

NO imorgon med. Plus engelska läxa som ingen visste
att vi hade då vårat klassråd var inställt i måndags.
Och i måndags var jag på uttagning till Handbollslaget i
skol DM. Vi kommer nog gå långt, vi är många grymma
tjejer. Men nu orkar jag inte skriva mer kysshejj§


Kommentarer
ellinorpettersson'

fin blogg :D

2010-03-10 @ 23:21:37
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Denise

Tack så jättemycket :)

2010-03-20 @ 21:06:10
URL: http://missmusiclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0