4 dagar kvar :D

Jaha. Idag är det då 4 dagar kvar tills jag fyller år :) Folk tror seriöst att jag fyller 18 ;o

Det är ju kul att folk tror att jag blir två år äldre än vad jag egentligen blir :) Idag har jag
varit i skolan. Skolan sög som vanligt... Jag har räknat ner sedan det var 199 dagar kvar:P
Snacka om att jag inte har något liv! :D Men idag blev det bestämt att jag och jesper ska på
Green Day på Ullevi den 5 Juni i år :D 545-590 kr för biljetter på planen :D Fett najs :D:D

Just nu lyssnar jag på musik och pluggar svenska och engelska. Assåh vårat svenska
häfte hade man typ i förskolan ;o så man känner sig verkligen jättedålig. Dumma Sara
smörblomma. I engelskan har vi grammatik. Och i spanskan övar vi inför provet. Grund
form av verben Comer Estudio och sådant. Svårt som satan. Och så ska man kunna böja
dom i du, jag, han/hon den/det, vi och ni form ;o Assåh varför valde jag spanska?

Och på måndag är det uttagning till skol DM laget i handboll. Iår hoppas jag verkligen
att jag kommer med. Kom ju inte med förra året :( var fett besviken då. Jag sa till Stefan
att jag ska komma med iår annars är jag inte med på gympan mer denna terminen. Och
han tog det allvarligt, han trodde seriöst jag skulle göra det :D

Idag på bowlingträningen lurade jag min bowling tränare att jag brutit armen :D Hon gick
seriöst på det :D Jättekul, borde lura folk oftare :) Del 2 på Angereds Gymnasiet gick bättre
än förväntat :) och igår gjorde jag nationella på test och jag fick 5 G poäng och 1 VG poäng.
Idag på nationella B2 gick det väl sådär. Men jag har ganska goda chanser att få VG :)

Nä nu får det räcka för idag kysshej§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0