3 dagar kvar...

Hej Bloggen!

... idag är det då 3 dagar kvar tills min födelsedag :) Väldigt
spännande och se vad jag får :) Fast det dåliga är att jag har
3 matcher och den första börjar kl 09:00. på en SÖNDAG!!! ;o
Och självklart ska man vara hos pappa på hisingen så jag
måste gå upp kl 07:00. Bra start på födelsedagen va? Men
så är det väl antar jag. Men det suger ändå att gå upp så tidigt.

Idag var jag i skolan, den sög som vanligt. På engelskan
kommer min NO lärare in och säger att det hänt en grej
i NO:n och att vi inte har någon NO. Så vi slutade efter
engelskan kl 14:05. MEN vi var tvungna att göra uppgifter
om örat hemma. Det var ganska lätt faktiskt så hoppas
verkligen Camilla blev nöjd:) Jobbade som en tok :O

Och idag bestämdes det att jag och jesper ska på
Green Day på Ullevi den 5 Juni i år :) Jag är så
fett jävla glad:D Och detta är det bästa verkligen
vi ska få gå ENSAMMA! :D ingen vuxen med:D och
om vi sköter oss kan detta få göras om igen om
det finns någon annan konsert vi vill gå på :)

Och imorgon är det fredag, då säger jag fucking yeah!
ingen skola och man får sova länge, fast i mitt fall inte!
På lördag har jag bowling match på Strike & CO i
gamlestaden och den börjar kl 12 så det är samling
11:30. Och min fågel hemma hos pappa ska alltid
förstöra mina sovmornar där -.-' kl 06:00 på lördag
och söndag morgon så håller han på " skrika". Men
aah nu typ orkar inte jag skriva mer, kommer nog
ett blogginlägg imorgon :) kysshej§


Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

2010-03-06 @ 18:36:44
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0