2 underbara veckor...

... Med älskling idag. Det har vart de bästa 2 veckor i mitt liv.
Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Han är
ljuset mitt i mina mörkaste dagar. Han är det bästa som hänt mig.
Och på fredag kommer han till mig. Lyckligast på jorden eller vad?

Idag har jag varit i skolan. Fast fick tid hos läkaren 10:20 så var
på SO lektionen och på matten var jag bara 20 minuter. Sen var jag
tvungen att åka. Så träffade jag Sofie hos läkaren. Sen gick jag in
blev satt på antibiotika 3 ggr om dagen i 10 dagar. Blir det inte bättre
så måste jag operera igen :( och det vill jag verkligen inte. BAJS...

Jag vill verkligen inte ha nationella...
nu orkar inte jag skriva mer kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0