16 år idag :D

Jaha idag blir fan 16 :D Det känns så overkligt att bli
16 idag. Men tänk ändå vad overkligt det måste vara
att bli 18. Men dagen ska spenderas med att gå upp
kl 07:00 och sedan vid 08:00 åka iväg till match. Sedan
ha 2 matcher, sen hem, duscha, göra mig iordning, som
sminkning, kläder och platta eller locka håret :) fast bara
mitt neder hår, inte hela håret. Ska bli kul och träffa vissa.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska snart lägga
mig så jag kommer upp till morgonen :) I fredags fick
jag ett brev från matte-intensiven i lund. Dom kommer
till Gohia Towers och hjälper folk med matte :) as sjyst
men det kostar 1495:- och dom pengarna jar jag inte.
Jag ska lägga ut 800:- på domarkläder och 595:- på
biljett till Green Day- 21st century breakdown, deras
konsert på Ullevi :) men nu orkar jag inte skriva mer
kysshej §


Kommentarer
Astrid

Grattis! :)

Tänkte också gå på matte-saken. men i mitt brev stod det att det var gratis :S Nu blir jag osäker på om jag ska gå... Ska höra med mamma när dom kommer hem.

2010-03-10 @ 21:25:06
URL: http://casdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0