Utvärdering!

Jaha i lördags var ju jag och Jesper på Green Day på Ullevi. Det var jättetrevligt.

Men insläppet skulle vara kl 17 ocn när kl var 17:30 så var jag och Jesper på

våra platser med popcorn och dricka. Det hela drog igång med Johnossi i 30

minuter ungefär. Sedan kom Joan Jett and the blackhearts. Dom var faktiskt

grymt bra, Bättre än föväntat faktiskt. Så Green Day drog igång vid 21:15.
Konserten var sjukt grym. Den var verkligen värd dom 600 :- Det var fyrverkerier
och massa. Sen vid 00 trodde man att det var slut så man gjorde ju sig redo
men så kom Billy Joel ut och resten och körde
American Idiot . Men nu ska jag
lägga mig och vila mår jättedåligt. kysshej§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0