Student tider...

Jaha då var man mitt uppe i studenttiderna! I fredags var jag på mitt ex
brors student. Gött och träffa alla därifrån den släkten igen faktiskt...
Imorgon ska jag på min kusin Joacims student. Det är så sjukt härligt
faktiskt. På ett konstigt sätt eller hur? Men som sagt så är jag ledig från
skolan hela dagen imorgon för han springer ut kl 12:30.


Och på fredag den 4/6 ska jag till LM Engströms gymnasium på student.
Sedan vidare hem till Emma och vara där tills det är dags att gå till
mottagningen på kåsjögården. Ska bli riktigt trevligt faktiskt.


Så till helgen står schema som följande:

4/6: Student LM Engströms, mottagning kåsjögården kl 17:30

5/6: Green Day konsert med Jesper

6/6: Klassresa upp till Ramsvik, Smögen


Följande vecka ser ut såhär:

7/6: Hemma från klassresa, lediga från skolan

8/6: Lärarmatch 9:orna mot lärarna, sedan städning. Senare på kvällen blir det bal

9/6: Vandringsdag för år 6-8, År 9 är lediga

10/6: SKOLAVSLUTNING!!! Senare cabbetur med exet, hem till dom käka tårta och fira.

Ganska soft eller hur? ;) Jag tycker själv att det ska bli gött.
Längtar mest till balen och skolavslutningen. Men jag längtar
även till att få börja gymnasiet. Kommer bli lite tårar då man
ska lämna 7 stycken i klassen som man gått med sen förskolan
och 1 som man gick på dagis tillsammans med. Men så är det väl?
Sedan börjar ett härligt sommarlov med spikad gymnasieintagning.
Men nu ska jag gå och lägga mig, blir en lång dag imorgon. kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0