Sova hos kuzzen imorgon

Yeah, imon ska jag sova hos min älskade kuzze då :D ska bli grymt kul,
inte varit med henne på några år. Assåh jag har träffat henne och så
men inte var med henne och sovit över en heldag så. Idag var jag hos
min sköterska på Barn medicin i sävedalen med väldigt lyckade resultat.
gått ner 1 kg! Jättelycklig. Så jag hoppas på bättre när jag kommer tillbaka
i augusti och då har även gymnasiet börjat :D *LÄNGTAR*


Förövrigt så har det gått 4 dagar på sommarlovet. 4 dagar sedan man
gick vidare från klass 9C till 1:a ring på gymnasiet. Jag kan faktiskt inte
fatta att jag ska börja på gymnasiet. Det är jättesvårt och förstå.


Och David är världens bästa person! Han är världsbäst å han är min
babe <3 han är den bästa människa på jorden och han är bara min! (a)

Men nu orkar inte jag skriva mer så jag lägger in 3 bilder på mig från
min avslutningsbal uppe i Gräfsnäs med Lexby skola




Jag blunda bara för freja var seg på och ta kort :D


Fin flumbild tycker jag :)


JUMP! JUMP! JUMP! Segerhopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0