SOMMARLOV!!!

JAAAAAA! då var det äntligen Sommarlov  som man längtat efter så länge.
Balen var helt fantastisk. Det var så sjukt j*vla roligt på balen verkligen.
Det är verkligen ett minne för livet. Maten var perfekt, och det viktigaste
och roligaste av allt var sällskapet och underhållningen. Alla var uppe och
dansade och sjöng och hade skitkul. Till och med lärarna var uppe och dansa
och "skämde" ut sig. Sen när vi skulle börja dansa vals så gick strömmen.
Strömmen kom tillbaka efter 40 minuter ungefär. Då valsa vi sedan bugga
vi och sedan var det party. Kvällen flög förbi hur snabbt som helst.


Och 2 dagar senare var det skolavslutning. Det var samling i klassrummet
kl 09:30. Där det bjöds påcider, vatten och pärondricka, jordgubbar, chips
skruvar, stjärnor, choklas och mycket mer. Sedan visade våra klassföreståndare
en film från när vi började 6:an. Och alla stod och grät. Sedan visade Michelle
en film med oss med. Sedan överlämnade vi presenterna och blommorna
till Anders och Kristina och Kristina började nästan gråta. Jag och Marjam
gick utanför klassrummet och då började tårarna rinna ner för mina
kinder. Så gick vi utt och det slutade. Sedan skulle vi tacka av alla lärare.
Jag gick bakom Helinor. När hon började gråta så började jag gråta. Jag
hade inte tänkt att börja gråta, men det gjorde jag i alla fall. Sedan kallades
varje klassföreståndare upp för sig och delade ut betygen till sin klass.
Man fick sina betyg i en mapp. Och så fick man en ros. Efter det så var
det att hämta toanyckeln och lämna in den. Sedan åkte jag hem, packa
mamma körde ner mig till stan och jag träffade Emmelie. Men nu orkar
inte jag skriva mer, jag är jättetrött så ska sluta skriva nu! :D

BTW!! På söndag är det filmkväll hemma hos älskade Oscar :D jag ska dit :)

lägger in en jättefin Yiruma låt peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0