Pay it forward!

Igår kollade jag på filmen " Pay It Forward " Med den lille killen som blir
mördad i slutet. Jag lipar alltid till den filmen, och det var precis vad jag
gjorde igår och kul var det inte. För samtidigt sagt jag i telefonen med
David och jag storgrät, undra hur dum i huvudet han tyckte jag var? haha


Idag ska jag till kyrkogården. Sen blir det till och städa och tvätta för
jag åker ju om 2 dagar. Bussen avgår från Nils Ericson Terminalen kl
07:50, och jag ska gå upp kl 06:00, fatta att det inte kommer att gå så
värst bra för mamma att få upp mig då. Lite drygt när det är sommarlov
men ska man bort så ska man väl
*suck*  Men det ska bli kul iaf :D


Tro det eller ej men idag var jag uppe 06:45 fast jag la mig igen och
gick upp kl 10:45. 4 timmars extra sömn yey. Så har jag käkat frukost
duschat, sminkat mig och plockat kläder. Nu återstår bara att jag ska
bädda min säng som jag förövrigt aldrig gör
*haha* jag känner mig så
duktig för en gång skull. Och jag har varit påväg i ungefär 4 timmar
med att skriva ett mejl till en viss person och det har jag fortfarande
inte gjort.


Nu är jag så hungrig så jag håller på dö. Så jag vill att mamma ska
komma hem och göra maten. Men det kommer nog dröja ett tag. Har
lust och bara ställa mig och göra egen mat för nu orkar jag verkligen
inte vänta längre. Så ni får ha d
PEACE!


Segerhopp! 9:an är slut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0