Green Day ikv!

Som sagt så ikväll är det Green Day på ullevi!!! :D Jag och Jesper ska gå.
Så jävla taggad, hoppas deras konsert är bra bara. Kommer nog en liten
utvärdering på konserten inatt när jag kommer hem. Om jag nu orkar. Beror
på hur sent det blir, haha.


Imorgon bär det även av på klassresa. Vi ska till Ramsvik, Smögen.
Ska bli jättekul fast vi måste ju vara på campingen hela tiden eftersom
det är lite långt in till Kungshamn och smögenbryggan. Men det
kommer nog bli skitkul ändå. Detta är ju ändå nästan sista gången
man är med klass 9C. Vissa av oss har gått med varandra sedan
förskolan och 2 st tror jag det är har gått med varandra sedan dagis.
Lite tårar kommer nog rinna men på samma gång blir det skönt
att få gå vidare med sitt liv och träffa nya klasskompisar de
kommande 3 åren på gymnasiet. Jag kommer i samma klass som
en kille jag känner tror jag. Och det är kul att man känner någon iallafall.


Men nu ska jag fortsätta leta kläder, kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0