Friidrottsdag...

Jaha då är det den berömda och hatade friidrottsdagen på vallhamra.
Men jag kmr va där uppe skittidigt bara för att min mamma kan bara
köra mig så jag är där uppe 11 typ. Och hennes sambo är inte hemma
annars kunde han kört mig. Och jag kommer vara ensam där uppe med
alla 6 or 7 or och 8 or. Och det sa mamma och hennes sambo INATT
när vi åkte hem från studenten. Snacka om att man blev sur! Så nu
är denna dagen förstörd typ. Hellre börjat 8:15 imorse och slutat 12:15
än att börja 12:15 och sluta 15:45. Assåh jag hatar verkligen denna dag.


Imorgon är jag ledig hela dan då jag ska på student igen. Imorgon är
det då älskade Oskars tur. Hoppas att han får en underbar dag. Men
nu måste jag ner å käka frukost för vi ska åka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0