Who can i trust?

Vem kan man lita på egentligen? Det verkar bara finnas falska vänner
därute. Jag är bara så trött på att bli sviken hela tiden! :( Och allt känns fel.


Förövrigt ska jag försöka blogga två gånger om dagen efter som min
älskade Tobias tvingar mig :D
*Haha* Jag vet verkligen inte varför han
är så random som han är, men jag gillar det och han är bara bäst.
Helgen har varit awesomeast för det har varit tjockt med mycket
prat med Tobias! <3 Och när jag inte pratat med han så har jag
saknat han som en jeffla idiot :( Och jag vet inte vad jag ska säga.


Imorgon så åker jag hem! Hem till mitt underbara Göteborg
och min underbara Tobias. Men nu orkar inte jag skriva mer
utan jag ska sitta å skratta åt Tobias för han e kul :D kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0