Värmland nästa

Jaha imorgon bär det då av te värmland, närmare bestämt Sunne.

Ska bli riktigt kul faktiskt. Det var sjukt längesen man var på

Fryksdalsdansen (stavning?) Jag var där när jag typ var 5 år eller något.


Idag har jag varit i stan och träffat Tobias! Och det var grymt.
Han skulle köpa ett halsband så ena gubben ville ha en 1000 lapp
för halsbandet och jag ba "Nej" så gick vi lite längre ner så
köpte han ett halsband för 159:- som var nästan likadana.
Fatta vilket sinne jag har assåh :D Förövrigt så var vi väldigt
lata och satt för det mesta. Men jag är glad att jag fick prata
ut med någon som verkligen förstår hur jag har det och som
verkligen lyssnar. Och om jag har typ ballerina skor så är jag
typ till hans mage för han är så himla lång. Idag hade jag högklackat
och då var jag inte så kort men jag kan ju inte ha högklackat
varje gång jag ska träffa han eller hur?


Nu är det slut på detta inlägget och mer kommer nog imorgon om
jag hinner kysshej§
deniseangelica;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0