Varför kan man inte lita på någon?!

Jag kan fan inte lita på någon! Och då menar jag verkligen inte EN enda person!
Hur fan kunde jag vara så jävla dum att jag ens trodde att jag kunde lita på er?!
Jag kan inte lita på er! Speciellt inte DIG... Jag anförtrodde mig till dig för du sa
att jag kunde lita på dig och att du skulle inte säga till någon! Och sen förvränger
du var jag säger pch få mig och framstå som en lögnare. Min tillit till dig är föralltid
borta och den kommer aldrig tillbaka! Och jag trodde vi var vänner men där hade jag
tydligen VÄLDIGT fel. Hur kunde jag ens anförtro mig till dig? Hur kunde jag ens komma
på tanken att lita på dig? Bara den saken att du ens fick mig att öpnna mig suger.

Vill jag vara vän med dig? NEJ, det vill jag VERKLIGEN inte!
Är du död i mina ögon? JA, det är du
Kommer jag någonsin i hela mitt liv prata med dig igen? NEJ
Kommer jag någonsin att lita på dig igen? NEJ
Vill jag någonsin ever träffa dig igen? Absolut inte. Inte ens för alla pengar i världen.


Jag har aldrig känt mig så förråd och sårad i hela mitt liv.
För mig är du död och du kommer aldrig att komma tillbaka.
Du kommer föralltid att vara död i mina ögon så det är ingen
idé att du ens försöker. Sådana människor som dig betackar
jag mig. Ni är inte värda min tid eller uppmärksamhet. Att du
ens kunde sprida något sådant som jag sa till dig att INGEN
skulle få veta. Hur fan kunde du?! Jag tänker inte ens lägga
ner mer tid på dig för du är verkligen inte värd det så du kan
fan ta dig i arslet och fara åt helvete din opålitliga skitstövel!

// Deniseangelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0