My reason 2 live is you!

Igår var jag i Sunne som sagt. Det var grymt bra men en viss person var tvungen
att förstöra allt :/ åkte hem från Sunne kl 23:24 och var hemma när klockar var
03:17. Jag hann sova på vägen också så det var sjukt gött. Var lite jobbigt och
vara uppe tidigt och vara vaken hela dagen och sen dansa och ja ni fattar.


Idag ska jag på filmkväll hos Oscar :D Ska bli sjukt trevligt! Tyckte det behövdes
då jag svikit honom och bara varit på en av hans filmkvällar så nu får det verkligen
bli skärpning på den fronten! Känner att jag förlorar alldeles för mycket tid med
dom vännerna jag annars träffar 1 gång i veckan. Så nu ska det verkligen bli en
ordentlig skärping och umgås med dom människorna mer!


Idag har jag varit på kyrkogården och fixat lite och även varit i stan och tagit
en fika med Janina. Fast solen sken ju inte så fick ju bli att sitta inne men det
förstörde absolut ingenting. Trevligt med en liten fika såhär mitt i det tråkiga
vädret. Men annars så har jag bara varit hemma. Övat för det mesta med.
Men nu ska jag göra annat så inlägg kommer nog ikväll om det inte blir så
jättesent hemma hos Oscar så vi hörs!

/deniseangelica;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0