Liseberg nästa...

Idag ska man till Liseberg då! Ska på Lotta på Liseberg.

Har missat 2 gånger i år. Förra året var jag på alla förutom 1.

Det ska bli jätteroligt faktiskt.

Den första gymnasiedagen börjar närma sig med. Det ska

bli jättespänande. Speciellt att se vilka personen man ska

spendera 3 år med. Men det kommer bli skitroligt.

Jag har även skickat efter papper ang. övningskörning :D
Imorse när jag vaknade så hade jag fått sms från för mig
enhelt okänd människa. Men sms:en var så himla gulliga
att jag höll på dö. Det var dom vackraste sms:en jag någonsin
fått. Men när jag fick veta vem det var så höll jag på dö ännu
mer. Jag älskar dig nu och föralltid! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0