I'm Back!

Hej alla bloggläsare!

Nu är jag tillbaka efter en 2 veckors lång semester.
Det är därför det varit bloggtorka från min sida hehe.
Men nu ska det absolut bli bättring på det!


På dessa 2 veckor har jag hunnit bli sjukt brun, jag som
brukar bränna mig rejält. Men min semester har varit
sjukt bra. Började i Luddvika, sedan vidare till Orsa över
midsommar.
Jag dansade runt midsommarstången och jag är
16 år!
Jag var även med på TV så detta oerhört pinsamma
ögonblick blev fångat på TV. Haha det ommer aldrig hönda igen.


Gymnasieintagningen är fördig och jag ska gå på Bräckegymnasiet
Transport. Jag ska övningsköra med vanlig personbil, Lastbil, tung
lastbil och truck. Och jag kommer få körkort för Tung lastbil, lastbil
och personbil när jag tar studenten om 3 år! Det känns så otroligt
gött. Fast skulle varit kul och kommit in på Barn och Fritid på
Katrinelund/benadotte gymnasiet. Men är helnöjd ändå.


Idag har man även fått med sin styvpappa på att beställa
övningskörningslämpet och alla anra papper inför övnings
körningen. Så den kommer på torsdag eller fredag nästa
vecka. Det är också fett grymt. Jag längtar redan...
*hehe*


Men mer blogging kommer imorgon efter att jag varit på
marknaden antagligen. Så kysshej så länge §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0