Hmm...

Ja, jag var just inne på have2have.se och kollade in 4 st par
skor jag skulle vilja ha som jag verkligen älskar. Men jag vet
inte om jag ska köpa något par av dom...?
*BESLUTSÅNGEST* Jag
verkligen älskar dom. Lägger in bilder på alla 4 par i slutet av
detta jättebästa inlägget.


Imorgon ska jag träffa Tobias! :D Det ska bli så sjukt roligt.
Igår kom vi på hur sjukt lika vi verkligen tycker och är.


Men just nu mår jag sjukt illa och har migrän och känner
mig som värsta lodisen. Så jag tror att jag ska nana kudden
så jag är fräsch och pigg imorgon när jag ska träffa min
älskade Tobias som förövrigt jobbar hela dagen. Imorse så
var han snäll och ringde och väckte mig vid halv 11 (a)
han är min personliga väckarklocka ibland. Och dessutom
så tycker jag han kan vara det för jag är alltid vaken när
han går upp vid 4 varje morgon.
*HIHI* Så jag lägger in
bilder på dom 4 skorna jag älskar så ska jag nana kudden.
kysshej§ från deniseangelica;






Där var alla skorna passar på och lägga in en bild från min bal med ;)


Kommentarer
Anonym

de första svarta var grymt eleganta<3<3

ha det bäst<3

2010-07-27 @ 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0