dålig uppdate

Jättedålig uppdatering jag vet, men jag har verkligen inte haft
lust att blogga. Det har ju vart dåligt väder men då har man ju
hittat på något annat. Men skolstarten börjar krypa närmre och
närmre. Det är en helt ny skola och helt nya människor. Det ska
bli jättespännande och se vilka man ska gå tillsammans med i
3 år. Mest spännande är det hur många tjejer vi är.


Men igår var en rätt rolig dag faktiskt :D Det började med att
Tobias ringde mig och vi hade as kul över telefon. Sen ringde
han igen och då var det ännu roligare för då var han med kompisar
och dom var jätte random. Och jag tror jag är rädd för Tobias
*haha*
Han är faktiskt den bästa och han förtjänar det bästa! <3


Just nu sitter jag och tittar på en jättedålig svensk film som
heter Kyrkogårdsön. Och den är sjukt dålig... Men lyssnar på
på musik och skrattar åt Tobias som ser så himla fokuserad ut.


Men nu skriver jag inte mer utan slänger in en bra låt så hörs vi kysshej §














Kommentarer
u are sexy :)

2010-08-08 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0