Dålig sömn

Inatt har jag inte fått sova så mycket. Världens sömnbrist på grund av ett
sms jag fick igår kväll. Jag kan inte förstå, det är så jävla svårt.


Idag ska jag åka med pappa på jobbet i think. Det blir bättre än
och sitta och bara vara deppig. Nu kan man sitta och lyssna på
deppig musik där och bara stirra. Saknaden är så enormt jävla
stor.


Idag fyller min styvpappa år så ska ringa och gratta han sen :D
Och det är soligt uteoch det är säkert varmt ute med. Men jag
har inte lust att ha på mig shorts för det e jobbigt och killar stirrar.
Nu lägger jag in en braig låt och så lägger jag in något när jag kommer
hem ikv kysshej deniseangelica; §


 


Btw mina lår ser fett smala ut! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0