Bästa dagen in my life

Ja igår var jag ju med Tobias och roligare kan jag
faktiskt inte ha det! Han är den grymmaste bästa
människa i hela världen<3

Igår var vi hemma hos honom och kollade på film.
Vi kollade på farsan. Jag hade sett den innan men
jag ville se den igen. Och sen var vi vara å chilla.


Idag har jag bara duschat och sovit. För om cirka
3 timmar och 10 minuter ska jag vara med han :D
Och idag ska han klippa sig, så får se hur det blir.
Jag ska försöka och vara snäll mot honom :)
*HAHA*
Hoppas inte det blir för fult bara *Sorry Honey!* Men
det kommer nog bli rätt så fint :)


Ja och skolstarten börjar ju verkligen närma sig nu.
Och jag börjar bli riktigt nervös. Fråga mig inte varför
men det är antagligen för att det kommer bli massa nya
människor jag inte känner förutom en tror jag. Men kul
ska det bli. Och jag har seriöst fastnat för världens bästa
låt! Ray LaMontagne- Hold You In My Arms. Den är så himla
vacker. Den får mig och minnas alla dom underbara åren
jag fick tillsammans med dig min älskade bästavän.


När jag lyssnar på låtar nu som jag lyssnade väldigt
mycket på för 2-4 år sen så blir man chockad över
hur mycket man minns från då man lyssnade på
låtarna som värst. Men mer kommer ikv när jag kommit hem xD

kysshej deniseangelica;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0