Träningsvärk !

Jao, rubriken säger väl allt ? och det känns som att mina fötter ska gå av om jag tar ett snedsteg och när jag går i trappan. sjukt jobbigt :/ Och jag vill att det ska bli torsdag! :D Varför kan det inte bara bli den 22 januari nu? För då ska jag till halmstad igen och jag har studiedag så slipper stressa till tåget :D Och åp måndag ska vi åka skridskor ;o haha assåh jag kmr ramla och slå ihjäl mej xD haha då vet jag någon som kommer ha väldigt kul åt mig iaf :D men aa det är kul att man kan roa någon :D och på lördag är det späckat schema ;o Det är öppet hus på Bräcke mellan 10-14 och det är öppet hus på angered samtidigt ;o Så jag ska först till bräcke sen ska jag med min kusin till angeredsgymnasiet ;o ska vara hemma hos dom kl 12 ;o assåh snacka om att jag måste gå upp tidigt ;o Det gillar vi inte! men jag vill ha den 7 mars nu ! för då fyller jag 16 år :D Nu pluggar jag engelska, matte och NO. haha jag pluggar typ jämt men jag vill höja mig i några ämnen så jag kämpar :) Jag har bra betyg men det finns vissa ämnen jag verkligen vill höja mig i :) Men det är ändå segt att gå i skolan. vi fick ett jättekort jullov bara för att vi hade en veckas längre sommarlov än alla andra ;o Men jag hade ett bra jullov ändå. Och i oktober åker jag till NY :D en hel vecka :) så sakna mig inte för mke! :D Thihi jag lovar att höra av mig varje dag så ni behöver inte oroa er ! :D
Men det får bli ett kort inlägg idag eftersom jag måste plugga :/ Slänger in ett nytt kort på mej å en låt :D






 

Pyss Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0