Sjukt ont i mitt revben :(

Jaha då har man fått tillbaka smärtan i det vänstra revbenet ;( men ska ju till läkaren kl 10:15 imorgon. sorry gullungar att jag inte kommer innan... Sen är det skolan och sedan ner till träningen och titta på. Eftersom jag inte får vara med och träna så får man väl nöja sig med att titta på... jag fick ju inte vara med på idrotten heller så på EV:n blev det att jag stack till musiken och övade på min låt och spelade gitarr :D Är sjukt nervös för att dom inte ska gilla den eller mig xD Jag övar övar övar och övar. I helgen blir det mes lugnt :) förutom att jag ska träffa kompis på söndag å sedan på eftermiddagen ska jag till kyrkan :) men aa nu måste jag öva och jag har gjort mina gymnasieval :D men ska öva nu och så, jag skriver inte mer nu :D men jag lägger in ett inlägg imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0