Sjuk...!

Jao, idag harman då varit hemma och varit sjuk... Inte alls kul. Mamma kom in 07:00 imorse ocg frågade hur jag mådde. Jag var så dålig att jag inte svara. Så mamma sjukanmälde mig. Så jag somnade om och gick upp kvart i 2. Så jag käkade mat kolla på tv la mig i soffan å somnade. Bläää på att vara sjuk. Och så ska jag åka till halmstad imon :/ möta Maria och Nova på centralen 15:30 imon. Och jag har inte ens packat än xD det är så himla typiskt mig. Antingen så packar jag dagen innan 2 veckor innan samma dag eller någon timma innan ^^ jag orkar verkligen inte packa. Och denna gången ska även datan med... Så blir extra bagage. Och vi ska ha ett häfte i matten färdigt tills på måndag ;o och jag trodde jag skulle komma till skolan idag så jag tog inte med mig det hem. Och nu vet jag inte hur jag ska göra. Har två sidor kvar. Så får jobba intensivt påmatte lektionen på måndag så jag blir färdig med dom två sidorna... Men idag dom timmarna jag var vaken så jobbade jag SO. Jag blir alltid jätteutsliten när jag är sjuk ;o orkar knappt äta eller röra mig. Men förhoppningsvis är jag bättre till imon och måndag. Inte så kul och sitta med Maria och Nova och vara jättedålig och typ bara dissa dom ;o och så måste jag gå upp kl 09:00 imon för jag ska till apoteket och köpa nässpray och andra mediciner. Men det värsta är att medicinerna biter inte på mig :/ jag kan inte andas så jag sov inte ett skit inatt :/ ska lägga mig nu och försöka sova nu. När jag inte kan sova på nätterna så är alltid uppe och springer på nätterna... hoppas jag slipper det i helgen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0