Pulka med idrottsgruppen på EV lektionen imon!

Imon kl 14:10 ska idrottsgruppen på EV lektionen på eftermiddagen gå och åka pulka i hästhagen :) Haha fast jag ska åka stjärtlapp och flygande matta:D Kommer bli skitkul. Bara man slipper vara med på kort om dom tar några kort ^^ Idag har jag gjort matte sen jag slutade skolan xD Skulle göra klart hela häfte ett. Och hör och häpna jag klarade det! :) Haha aldrig varit mer stolt xD Och så har jag lyssnat på musik och så startade dansen idag :D Vi har börjat på en helt ny dans. En dans till Eminems låt Til i collapse. Det är rätt svårt eftersom den går rätt så snabbt. I helgen var jag på Angereds gymnasiets öppna hus. Där gick ju Nancy Tavsan. Så i entrén så stod det ett bord med ett kort på henne och ett ljus och en kondoleansbok som jag skrev i. Vila i frid Nancy hoppas du har det bra där nu nu är! (L) Så när vi gick där så gick jag på personlig stil och design, ny musik och juridik.
På onsdag ska jag på öppet hus på MoveIT gymnasiet xD Mke öppet hus dagar nu det sista. Jag missade öppet hus på bräcke i lördags då jag var tvungen att ta två matcher. Så det gick åt skogen. Och det var så typiskt att det var den sista öppet hus dagen med. Kan man ha mer otur? Men så idag innan vi gick till bamba när vi kommite tillbaka från skridskorna så gick jag emma och felicia in till sören. Jag fick tid på Onsdag kl 11:30 :) men nu ska jag lägga mig och kolla film men slänger in en låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0