Panik! ;o

Idag har varit so random ;o vi började med EV 08:20 men då hade vi RT för vi hade vikarie sen var SO lektionen inställd så hade håltimma från tjugo över 9 till tjugo över 11. Sen hade vi projekt en timme sen hade vi NO å vi fick sluta 20 minuter tidigare ;o Bra dag men ändå ganska velig. Senare åkte jag och hämtade Julia på dagis och åkte hem till mig för vi skulle på Disney On Ice, den typ sög iår menmen. Sedan stack jag hem till pappa och mamma körde hem julia :) Så gick jag och pappa till affären å vi satt å käka tacos kl 23:00 ;o haha skitbra och äta middag så sent, men hinner man bara med en snabb måltid innan så ^^ Och så fick jag veta idag kl 22:54 att jag ska döma på söndag ;o och jag har en annan match som börjar kl 10 så jag hinner typ inte till första matchen :/ Så jag får hoppa över den matchen och döma mina 3 matcher ist. Dom måste väl försåt? Inte så lätt för mig och bli uppringd kl 22:54 att jag har matcher på söndag och måste verkligen vara på dom ;o Jag är orolig att Leila typ ska få ryck på mej. Men vad ska jag göra? när jag var inne och titta senast så var det inga matcher ute ;o Assåh, shiiet hon kommer säkert flippa på mig ;o :/ thihi men aa slänger in en låt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0