Måndag igen...

Jaha idag var det måndag igen och skola. Dagen gick snabbt faktiskt :)
På musiken så spelade jag gitarr och sjöng på min låt. Funderar på om jag ska spela upp den på min audition, vad tkr ni? Förövrigt har jag börjar prata med Philip :D världens mest underbaraste person! Och min förkylning har äntligen släppt :) men natten mellan fredag och lördag fick jag åka ambulans in till Halmstads lasarett. Det visade sig att en muskel mellan mina revben på vänster sida hade blivit inflammerad och växt så den knäckt ett revben. Inte så himla kul :/ Så medans jag låg på akuten och lämat alla prover messade jag med Maria och Samuel :) Tack för stödet älskade folk! <3 Jag saknar min NELLA ;( (L) haha nu orkar jag inte skriva mer, jag ska gå å lägga mej jag är jättetrött och så börjar jag kl 08:15 imon ;/ Men ni får ha det så bra :D





Kommentarer
jumii C:

Och jag saknar dej jätte mycket! <3 /N

2010-01-26 @ 21:45:38
URL: http://lessqqmorepewpew.blogg.se/
jumii C:

Hoppas på att de blir bättre mä revbenet btw :c <333 /N

2010-01-26 @ 21:46:23
URL: http://lessqqmorepewpew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0