Idag började skolan!

Jahapp, idag började då skolan igen efter jullov. Assåh det är så löjligt att börja i slutet av veckan ;o Haha men det var en ganska okej dag faktiskt :) Så efter skolan åkte jag och träffa min handledare jörgen så vi gjorde en hemuppgift xD Och så har jag messat med min vampire sebastian ;) Han är den mest underhållande, snälla, omtänksamma personen som finns :) jag messar å snackar med han konstant ;o han är min drog. Och gissa vad? Han är MIN! :D Hihi han är lika studsig som en studsboll :D Thihi han är min lilla vampyr å jag hans kissekatt :D(L) Assåh jag har bara fastnat för honom ;o han är världens mest underbaraste person ;o å han får mej å skratta! Även när jag gråter och är ledsen så får han mej och skratta ;o Nu sitter jag och messar med Hannah och så snackar jag med sebbe på msn och bloggar och bilddagboken. Haha jag vet jag har inget liv ^^ vill också upplysa att idag den 7 januari är det EXAKT 2 månader kvar tills jag fyller år :D 1 månad tills Simon fyller år och 10 dagar tills sebbe fyller år ! :D Thihi nu ska jag fortsätta snacka med sebbe :D



Kommentarer
Sebbe

JAG FINNS MED I LISTAN :D MOHAHA

2010-01-07 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0