Skivkontrakt nästa?

Ja, rubriken säger väl allt? Sony BMG Music har kontaktat mig och vill att jag skickar in en av mina låttexter så kollar dom igenom, hör av sig till mig sen bär det nog av till Sthlm spela in låten, kanske skriva nya låtar spela in dom å så, sen får vi se vad som händer, kanske får ett skivkontrakt :D

Men idag har jag extremt ont i fötterna efter en rolig incident i lördags. Och så dömde jag handboll idag så min värk i fötterna blev ännu värre... lyckat NAT men nu lyssnar jag på musik, bloggar, snackar med martin på msn å övar som in i bänken så jag är redo den 23 februari kl 08:30. Imon
börjar skolan kl 08:05 inte kul att börja så tidigt efter en helg, men ska inte klaga. Bara denna vecka kvar.

Sedan är det sportlov och jag ska antagligen vara med Jacqueline :) annars är det bara att ta det lugnt, öva på låten jag ska ha tisdagen veckan efter. Nu sitter jag och lyssnar på Brooke Hogan :) slänger in hennes låt :D Peace


Brooke Hogan- Hey yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0