Nästa vecka...

... Fyller lilla jag 16 :D tänka sig att jag fyller 16. Fast det finns
folk som tror jag fyller 17 eller 18 :D Idag var vi på världskultur
museét, det var skittråkigt man höll på och somna :O Det var inget
kul alls. Men det bästa var att vi slutade kl 12 istället för 15:30 :D
Sedan åkte jag till sävedalen och beställde ett ID-kort :D Så det
kommer i slutet av mars. Sedan åkte jag hem käka satte mig vid
datan och sedan åkte jag till träningen. kl 17:45 frågar dom om jag
kan hänga med till frölunda och spela house. Så fick hoppa in. Det
var jag Daniel, Alexander och Timmie. Vi spelade mot sveriges bästa
bowlinglag Pergamon :) Stryk 12-8 men det var en upplevelse :)

Imorgon börjar jag kl 08:00 med idrott, usch fy och bläää på det (N)
Och slutar 15:30. Har NO sista lektionen :( Sedan drar jag hem och
käkar :D Sedan ska jag åka med tåget te kungsbacka :D Jag vill
verkligen inte ha idrott så tidigt på morgonen... Jag är världens
mest morgontrötta människa. Vill verkligen inteeee... Men nu orkar
jag inte skriva mer... godnatt och sov gott pusshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0