Manifestation...

... På Gustav Adolfs torg i Göteborg kl 14! Ett hundratal kom till manifestationen för Nancy Tavsan och visa sitt stöd. 2 månader har gått utan resultat. 2 Månader. Det känns som skit, när ska gatuvåldet stoppas!?! Det är förjävligt. Och polisen har slappnat av, dom gör verkligen ingenting. Smärtan familjen känner gör ont!!

Dagen har bestått av handbollsmatcher sedan 10:40 imorse. Det var kul. Sedan åkte jag till
Skälltorpsskolan och tittade på två matcher. Först Backa-Mölndal FA och sedan Backa-Sävehof FA.
Backa vann båda matcherna. Det är jobbigt och se sina gamla lagkompisar och sin gamla ledare
och föräldrar man känt så himla länge och dom hälsar inte ens. Liksom det är skitdålig stil av dom.
Dom är verkligen skitsura för att jag bytte lag. Jag sa inget utan jag bara bytte lag. Men jag menar
dom visste redan var problemet låg och varför jag bytte lag. Hur orkar man, gå vidare istället.

Jag har fastnat för 3 av världens vackraste låtar, och gissa var dom kommer ifrån?
Just det TWILIGHT :D:D Jag älskar verkligen Taylor (han som spelar Taylor) Sen somnade
jag vid 17 tiden ovh vaknade 1 timme och 30 minuter senare... Och nu har jag världens
huvudvärk :(  Så detta får bli dagens inlägg :) bloggar imon efter mina matcher :) kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0