Imon gäller det !

Jaha imon är då den stora dagen här! den jag väntat på i 1 månad :) Självklart ska man då vara jättenervös. Varför kan man inte bara sluta vara nervös? Haha men jag gillar och vara nervös, fast ibland går det mig på nerverna... Och lite skit att man missar skolan. När det är den mest upptagna dagen.

Och snart är det då min födelsedag! :D den är så himla efterlängtad:) Alltså jag är så himla trött på detta snövädret. Bussarna är ju försenade något så fantastiskt. Min buss skulle gå från allum kl 17:16 och sen flyttade den sig fram 2 timmar så jag blev arg och gick hem :D Så stolt över mig själv :) men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs

kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0