EXAKT 7 dagar kvar !

Jaha idag är det då exakt 7 dagar kvar tillsjag fyller år :D jippe :)
varför längtar man alltid så himla mycket efter sin födelsedag?
Det är ju helt otroligt egentligen. Men helgen har varit rätt så
lugn :) Var bara borta i lördags :) Annars har jag bara slappat,
typ legat i sängen å datan å tittat på tv. Intressant va? Haha men
jag hade inget annat å göra. Livet är så jeffla tråkigt ibland...

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara dömt handboll. Roligt.
Eller inte. Men det bästa som finns är att vara hos pappa. jag
önska jag kunde vara hos han jämt. Jag älskar han verkligen.
Detta låter orättvist eller något säkert... Men jag älskar min
pappa mer än min mamma... Japp ni läste rätt. Men så är
det väl ibland? Eller har jag helt helt fel? inget jag kan göra åt.

Imorgon blir det då att gå till skolan kl 08:05 och vara där till
10:30. Sedan blir det tillbaka till Angereds Gymnasiet för
audition del 2. Jag är verkligen skitnervös ;o Jag ska vara i
samma grupp som Anna i 9B från min skola. Jag Felicia och
Jssica hamnade i helt olika grupper, lite orättvist tyckte vi
men vi ska allt visa dom. Vi ska ge allt vi har :D Undrar vad
våra grupper får för pop/rocklåt :) Nej nu orkar jag inte
skriva mer så lägger in en låt kysshej§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0