Dumma snö !

Varför kan det inte bara sluta snöa och ställa till? Är så trött på detta.
Det är ju så svårt och ta sig dit man ska. Jag menar hallå detta borde
sluta med en gång ! Varför kan det inte bara bli sommar så man slipper
dessa jävla tjocka jackor och skor. Jag tycker det kan bli sommar och
varmt :) Jag är så anti vinter så det finns inte haha! Typiskt mej :D

Snart så är den stora dagen här ! :D Den är så otroligt efterlängtad!
Det ska bli gött och fylla år :D Idag så var det audition på Angereds
Gymnasiet. Vi hade precis ätit lunch och kom tillbaka till lokalen
där vi var. Vi kollade vilken grupp man hamnat med och med vem,
hade precis satt oss ner så går brandlarmet. Så himla typiskt! (y)
Så alla samlades utanför och vi fick inte fortsätta så alla ska tillbaka
på måndag kl 11. Men det är så typiskt när man ska börja med del 2
så förstörs det genom att larmet går... Sen gick jag hem till Jessi
och väntade där tills janne kom. Sedan åkte jag hem satte mig
vid datan gick ner och käka och gick sedan till datan. Sen åkte
jag till althallen hämtade ett par skor jag lämnat in för klackning
sedan åkte jag till frölunda torg och ner till bowlinghallen och
hämtade mitt bowlingklot :) Det är som nytt, fast att fixa det
kostade mig 360:- och gött är det att Real slog Villa real med 6-2
så jävla gött :D:D Men nu ska jag typ gå och lägga mig är trött
som in i helvete!

kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0