Dålig uppdatering...

Hej Bloggen!

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag... men det har varit så mycket nu den senaste tiden.
Audition börjar närma sig mej stormsteg, även my birthday :) Denna helgen har varit ganska
soft faktiskt. I fredaga var jag på kalas hos min styvsyster och på lördagen åkte jag på läger
med kören :) Det var även sävedalen, torslanda och onsala med:) vi övernattade i våran kyrka :)
På kvällen lekte vi jätteroliga lekar där liksom alla fick göra bort sig någon gång :D Mycket nytt folk.

Idag kom jag hem från lägret :) så när jag kom hem tog jag mig en macka och satte mig vid datan.
Sen har jag lyssnat på musik och messat med timmie :) äkta soft med sportlov nu :D man kan
sova hur länge som helst på morronen :) man slipper grammatik kl 08:05 en måndags morron.


I fredags skickade jag även in min låt till Sony BMG Music, hoppas dom gillar den :) vad tror ni?
v.8 går jag i skolan, måndag, onsdag, torsdag och fredag :D För på tisdagen (23/2) så ä r jag
på audition på Angereds Gymnasiet hela dagen. Nu orkar jag inte skriva mer. Glad alla hjärtans dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0