33 dagar kvar...! men fortfarande ont i revbenen

Hejhej, nu sitter jag på engelska lektionen och jobbar i grammatik häftet och lyssnar på 3 av mina favorit låtar :) Efter denna lektionen ska vi ha en hatad projekt lektion på 2 timmar och 50 minuter.
Sedan är det musik :D Då ska jag öva på min låt. Men sitter den inte med ackord och sådant idag så struntar jag i den. Då sjunger jag på första audition higher och gabriellas sång och andra audition 9 crimes. Och jag har inte gjort klart mitt mattehäfte heller. Fy mig, men ska försöka få det klart tills imorgon. Och så ska jag plugga tills jag kan NO provet med. Och idag ska gymnasievalen vara gjorda. Ska kolla sen när jag kommer hem om jag kan lägga till mitt sista val. Nä nu måste jag fortsätta jobba i grammatik häftet som ska vara klart v.9 har ganska mke kvar och göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0