25 dagar kvar !

Ja, idag är det 25 dagar kvar tills jag fyller år :) imon har vi svenska nationella igen! Imon är det uppsats som ska skrivas. 11:30-14:10 inte världens roligaste, fast man slippe ju NO lektionen :D och så är det sportlov med :D idag hade vi matte test och det gick bättre än förväntat :)

Efter 10 minuter gick jag för vi skulle ha tandlackning. Usch fy och bläää. Sedan var det upp fortsätta med matte testet och det gick jättebra denna gången :) sen tråkig svenska lektion...
Sedan var det äntligen lunch men som vanligt gick maten inte att äta... så jag fick i mej 4 knäcke mackor :) Sen hade vi idrott, vi spelade fotboll och jag gjorde mitt snyggaste mål någonsin. Maria kom ut så jag sköt (trodde den skule gå på henne) men på ett konstigt sätt skruvade den sig och gick i en båge runt henne och in i mål. Precis i sista sekunden av matchen. Jag räddade oss kvar.

orkar inte skriva mer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0